“იტყუება!” ეს არის ის, რაც ბევრ პოლიტიკოსს იტყოდა ოპონენტის კამპანიის რეკლამირების შემდეგ ტელევიზორში. ეს პოლიტიკოსები ხშირად მოითხოვენ, რომ ტელეკომპანიებმა აიკრძალონ რეკლამები, რომლებიც თვლიან, რომ ცრუ ინფორმაციაა.

Saitebis damzadeba

ამომრჩეველს ხშირად აინტერესებს, რატომ არ იძიებს ტელევიზიები პოლიტიკური რეკლამები, რომ დაადასტუროს მათი სიმართლე, სანამ არ დაუშვებს ტელევიზიით. ამ გზით, სავარაუდო სიცრუე არასოდეს მოჰკიდა ჰაერის ტალღებს. მრავალი მიზეზი არსებობს იმის გამო, რომ ტელეკომპანიები ამას არ აკეთებენ.

მთავრობა ხელს უშლის სადგურებს პოლიტიკური რეკლამების ცენზურისგან
კომუნიკაციების ფედერალური კომისია (FCC) არის სამთავრობო სააგენტო, რომელიც არეგულირებს მაუწყებლებს და ადგენს წესებს ტელევიზიისა და რადიოსადგურების მუშაობისთვის. თუ შეისწავლით 1934 წლის კომუნიკაციების აქტს, ნახავთ მოთხოვნების დიდ ჩამონათვალს, თუ როგორ უნდა მიიღონ სადგურებმა პოლიტიკური რეკლამა.

საიტის დამზადება
ეს რთული მთავრობის დოკუმენტია, მაგრამ მაუწყებლები ამას ინტერპრეტაციას უკეთებენ, რაც ნიშნავს, რომ ისინი არ არიან პოლიტიკური კანდიდატის განცხადებების ცენზურის საქმეში. რა თქმა უნდა, ახალი ამბების მომხსენებელმა შეიძლება შეცვალოს კანდიდატის 30 წუთიანი გამოსვლა 60 წამის სიუჟეტში, ხოლო მაუწყებლებს ეძლევათ საშუალება ზოგადად უგულებელყონ პრეზიდენტობის კანდიდატები.

რაც შეეხება პოლიტიკურ რეკლამას, სატელევიზიო სადგურებს აშკარად ეტყობათ, რომ არ მიიღებენ ზომებს, რაც ცენზურას ეჩვენებოდა. მათ შეიძლება დაკარგონ მთავრობის სამაუწყებლო ლიცენზია.

ინტერნეტ მარკეტინგი

ვინ განსაზღვრავს რა ცრუ პოლიტიკას
თუ ტელევიზიებს პოლიტიკური რეკლამის ცენზურის უფლება მისცემდნენ, ძალიან მკაცრი იქნებოდა იმის დადგენა, თუ რა არის პოლიტიკური რეკლამა ყალბი. გარკვეული სახელმძღვანელო მითითებების გარეშე, ყველა პოლიტიკური კანდიდატი ამტკიცებდა, რომ მათი მოწინააღმდეგეების ყველა განცხადება ივსებოდა სიცრუეებით, ხოლო საკუთარი განცხადებები იყო ჭეშმარიტების შუქურები.

მაგალითად, თუ კონგრესში გამოვიდა კანონპროექტი, რომელიც შეიცავს გადასახადების შემცირებას და ზოგიერთ საგადასახადო შემცირებას, აშშ-ს სენატორი შეიძლება იბრძოლოს თუ არა მხარი დაუჭიროს მას ან ეწინააღმდეგება მას. თუ ის ხმას მიიღებს დიახ, როდესაც ხელახალი არჩევნები დადგება, მეტოქე იტყოდა, რომ სენატორს საგადასახადო ზრდა სურს. თუ ის ხმას არ მიიღებს, მეტოქეს შეეძლო სენატორის წინააღმდეგ შემცირება.

სეო ოპტიმიზაცია

ორივე პასუხი ნაწილობრივ მართალია, ნაწილობრივ ცრუ. როდესაც ეს სარეკლამო კამპანიაში შედის, ტელევიზიას გაუჭირდებოდა გადაწყვიტოს რა უნდა გააკეთოს. ერთ სადგურს შეეძლო გადაწყვიტოს, რადგან რეკლამა გარკვეულწილად მართალია, რათა მას ეთერში გაუშვებენ. სხვა სადგურს საპირისპირო ხედვა შეეძლო. სეო ოპტიმიზაცია

ეს ორივე სადგურს შუა კამპანიას უქმნის. თითოეული კანდიდატის კამპანიას ექნებოდა სადგური, რომლითაც იგი სწორად აკეთებდა საქმეს, ხოლო ის, რაც იტყოდა, აკეთებდა არასწორედ. ორივე სადგურს მოსალოდნელი იყო, რომ მათი გადაწყვეტილებისთვის აფეთქდებოდა, რაც გახდება უშედეგო სცენარი. ასე რომ, ტელევიზიებს სავარაუდოდ შეეძლებათ თქვან, რომ FCC არ მისცემს მათ სარეკლამო რეკლამების ცენზურას.

ფაქტების შემოწმება შეიძლება არაეფექტური იყოს
საარჩევნო კამპანიის არ არის დოკუმენტური მეტი, ვიდრე სატელევიზიო განცხადებები სამრეცხაო სარეცხი. ორივე გამოიყენებს რეკლამირების საერთო დამაჯერებელ ტექნიკას, რომელიც მიზნად ისახავს იმოქმედოს – ხმის მიცემით ან ტანსაცმლის რეცხვაში.

სეო ოპტიმიზაცია

დიდი მოთხოვნა არ არის, რომ ტელევიზიებმა დაიწყონ ტესტირება, რომ ნახოთ თუ არა ეს სამრეცხაო საპონი, მათ ტანსაცმელს ყველაზე ნათელი, მხოლოდ გარკვეულწილად ნათელი. სადგურს შეეძლო თავისი რესურსების უმეტესობის დახარჯვა პოლიტიკური რეკლამების შესამოწმებლად, როდესაც სხვა სამუშაოები უნდა გაკეთდეს.

თქვით, რომ კამპანიამ წარადგინა განცხადება სამაუწყებლოდ. მას შეუძლია დასჭირდეს სადგური ჩვეულებრივ DMA- ში, რეკლამირების პრეტენზიების გადამოწმებაში. სავარაუდოდ, სადგურმა უნდა გამოიყენოს თავისი ახალი ამბების დეპარტამენტის წევრები ან მოაწყოს შემსრულებელი სამუშაოს შესასრულებლად.

საიტების დამზადება

კამპანიას ლოდინი არა აქვს. არჩევნების წინა ბოლო კვირებში, არ არის იშვიათია კამპანიის შექმნა კომერციის შექმნა და ტელევიზიით გადაცემა დაუყოვნებლივ გადასაცემად. ეს კარგი არ არის, თუკი განცხადება არ მიიღება არჩევნების დასრულებამდე. ბევრი განცხადება არც მთლიანი სიმართლეა და არც ყალბი, ასე რომ იქ ბევრი ინტერპრეტაცია იქნება. შესაძლოა, სადგურის ადვოკატებმა ჩარევაც კი მოუწიონ. როდესაც მრავალჯერადი კამპანიისას მრავალი კანდიდატია, სარეკლამო რგოლები შეიკრიბება, როდესაც ისინი მოწონების მოლოდინში არიან.

როგორც ეროვნული საზოგადოებრივი რადიო აღნიშნავს, სანამ სადგურები გრძნობენ, რომ უნდა მიიღონ კანდიდატის სარეკლამო განცხადებები, არ აქვს მნიშვნელობა შინაარსი, იგივე არ შეესაბამება მესამე მხარის და superPAC რეკლამებს, რომლებიც პირდაპირ არ უკავშირდება კამპანიას.

სოციალური ქსელების მარკეტინგი

აიოვას ზოგიერთმა ტელევიზიამ უარი თქვა ეთერში რეკლამირება ცხოველთა კეთილდღეობის პოლიტიკური ჯგუფის მხრიდან, რომელიც კონგრესმენს აკრიტიკებდა. სადგურებმა იგრძნეს, რომ რეკლამა შეიცავს სურათებს, რომლებიც ძალიან გრაფიკული იყო ჰაერისთვის.

ამომრჩევლებისთვის, “მყიდველს ფრთხილად” დამოკიდებულება ეხება პოლიტიკურ რეკლამას, ისევე, როგორც ეს იქნებოდა რაღაც წარმოუდგენელი ახალი პროდუქტისთვის, რომელიც სინამდვილეში ძალიან კარგია. რაც უფრო მეტი ამომრჩეველი ასწავლის საკუთარ თავს, მით უფრო სკეპტიკური იქნება ისინი, როდესაც ნახავენ საარჩევნო კამპანიის რეკლამას, რომელიც მიზნად ისახავს ხმის მიცემას.

RSS
Follow by Email
Pinterest