შეძლებული შეხედულებისამებრ მდიდრების შესახებ აღქმა იმაში მდგომარეობს, რომ რაც უფრო მეტი ფული აქვთ, ისინი უფრო გულწრფელები არიან. მიუხედავად იმისა, რომ ტენდენცია ყოველთვის არის გამონაკლისი, გამოკვლევა აჩვენებს, საიტების დამზადება რომ სიმდიდრე შეიძლება რა თქმა უნდა იმოქმედოს ჩვენს ემოციურ და ფსიქოლოგიურ ცნობიერებაზე რთული გზებით. კრისტოფერ რაიანი, ცივილიზებული სიკვდილის ავტორი: პროგრესის ფასი, ამბობს, რომ ეს არის სიმდიდრის დიფერენციალები – მდიდარ ადამიანსა და მათ გარშემო მყოფებს შორის სიმდიდრის დისტანციები, რაც ყველაზე ღრმა გავლენას ახდენს ჩვენს ქვეცნობიერზე.

უფრო მეტი სიმდიდრით, ბუნებრივია, მოდის ემოციური ღირებულება. მაგალითად, უფრო მდიდარი ხალხი ნაკლებად შეუძლია წაიკითხოს ემოცია სხვის სახეებზე და ნაკლებად სავარაუდოა, რომ შეაჩეროს მათი ძვირადღირებული მანქანები საცალფეხოზე, ვიდრე იაფი მოდელები. უფლების ეს გრძნობა და გასხვისება უფრო მეტი სიმდიდრის მიღებასთან არის დაკავშირებული, ამბობს რაიანი. ”რასაც ზოგადად ზედმეტი თანხით ვაკეთებთ, არის ყიდვა ისეთი რამ, რაც გვაშორებს სხვა ადამიანებს”.

საინტერესოა, რომ ამგვარი ხარჯვა შეიძლება ზიანი მიაყენოს თქვენს ფიზიკურ და ფსიქიკურ ჯანმრთელობას, რადგან საზოგადოების ახლო განცდა ხანგრძლივობის ერთ-ერთი ყველაზე მძლავრი პროგნოზია. სიმდიდრეს შეუძლია ამ შედეგებისგან განთავისუფლება, თავისი სიმდიდრის ხალხისთვის გავრცელების გზით, რაც მას ყველაზე მეტად სჭირდება, აიღებს მათი გულუხვობის გონებრივ და ემოციურ სარგებელს.

”მე ფულს ისე ვუყურებ, როგორც ალკოჰოლს. სადილით პატარა ღვინო ფანტასტიკურია. სადილზე თხუთმეტი ბოთლი ღვინო არ არის კარგი ღამე? ” რაიანი ამბობს. ”ასე რომ, არის ეს ყველაფერი, რაც მცირე რაოდენობით შეიძლება იყოს მატონიზირებელი და უფრო მეტი რაოდენობით ტოქსინები გახდება”.

ეს ვიდეო თავდაპირველად გამოჩნდა BBC Reel’s Conversation Starters– ში, რომელიც მთელ მსოფლიოში აზროვნების პროვოცირებას უწევს ფანჯრებს და მის ყველაზე დამაჯერებელ საუბრებს.

RSS
Follow by Email
Pinterest