გჯერათ, რომ თქვენი სიმღერა რადიოთი უნდა უკრავდეს. ეს არ არის ძალიან რთული ამოცანა. თქვენი სიმღერის რადიოთი გადაღების მიზნით, თქვენ ან თქვენი რადიოპროგრამის კომპანიას უახლოვდებით პროგრამის დირექტორებს / მუსიკალურ დირექტორებს რადიოსადგურებში.

საიტის დამზადება

ამის შემდეგ თქვენ უნდა შეუწყოთ მათ სიმღერას მათ მიერ პრესრელიზების ან ერთი ფურცლების, სატელეფონო ზარების და ფაქსების გამოყენებით. ის სადგურები, რომლებიც სიმღერით დაინტერესებულნი არიან. მართალია, ეს ადვილია, მაგრამ სიმართლე ის არის, რომ ეს გაცილებით რთულია.

რადიო პრომო
რადიო პოპულარობა მარტივია. თქვენი სიმღერის რადიოზე დაკვრა წარმოუდგენლად კონკურენტუნარიანია.

როდესაც საქმე დიდ კომერციულ რადიოსადგურებს ეხება დიდ რადიო ბაზრებზე, პლეილისტების ჩამონათვალში მოხვედრა მუსიკოსებისთვის შეიძლება შეუძლებელი იყოს ძირითადი ეტიკეტის სისტემის გარეთ. ეს არ ნიშნავს რომ რადიო პიესა მიუწვდომელია, თუ დიდი ბიუჯეტი არ გაქვთ, თქვენი სიმღერის უკან დიდი შემქმნელები და შეიკერი.

ეს ნიშნავს, რომ თქვენ უნდა გესმოდეთ რამდენიმე საკითხი მაუწყებლობის სამყაროს შესახებ, თუკი ოდესმე იმ იმედით გაქვთ, რომ აკრიფოთ ხმა და მოისმინოთ თქვენი სიმღერა სპიკერებიდან.

არაკომერციული რადიო
არსებობს ორი სახის რადიო: არაკომერციული რადიო (არაკომერციული) და კომერციული რადიო. არაკომერციული (არაკომერციული) რადიო მოიცავს კოლეჯის რადიოს, ხოლო სათემო რადიო სადგურები (NPR სადგურების ჩათვლით) და კომერციული რადიო ყველაფერია (სადგურები კომერციული რეკლამით).

სეო ოპტიმიზაცია

არაკომერციული რადიო სავარაუდოდ დაწყებული ადგილია დამოუკიდებელი და მომავალი დამოუკიდებელი მხატვრისთვის. კოლეჯის რადიო ძალიან მეგობრულია ამგვარი მხატვრების მიმართ და ხშირად საზოგადოებრივი რადიოსადგურებიც არიან.

თქვენ არ უნდა იგრძნოთ თავი, თითქოს ამ ტიპის რადიოზე პიესების (თქვენი მუსიკის ეთერში თამაში) მიღება რატომღაც “ნაკლებია”, ვიდრე კომერციულ სადგურზე დაკვრა. ზოგიერთი არაკომუნიკაციო სადგური ძალზე პოპულარულია და გარდა ამისა, არაკომუნიკაციურ არენაზე წარმატებამ შეიძლება კომერციულ რადიოსადგურებამდე მიიყვანოს.

კომერციული რეკლამა

არაკომუნიკაციის შემდეგ, დამოუკიდებელი მხატვრები ხშირად მიმართავენ მცირე კომერციულ რადიოსადგურებს. ამ გზით, რადიოში ნათამაშები სიმღერების მიღება ცოტათი ბლოკირების მსგავსია. თქვენ შეიმუშავებთ პიესების საფუძველს არაკომუნიკაციურ რადიოსთან, რომელსაც იყენებთ მცირე კომერციულ სადგურებამდე, რომლებსაც იმედი აქვთ, საშუალო დრო სადგურებზე საეთერო დროს მივყავართ.

ამასთან, მნიშვნელოვანია აღინიშნოს, რომ რადიო ასვლაზე გადასვლის პროცესი უფრო მეტია, ვიდრე პატარა სადგურებზე პიესის მიღება. რადიოსადგურებს სურთ, რომ თქვენი მთელი მუსიკალური კარიერა თქვენს რადიო პიესებთან ერთად პროგრესირდეს.

თუ არ აპირებთ ტურირებას, დააჭირეთ მეტ პრესს და ყიდით უფრო მეტ მუსიკას, მაშინ უფრო მეტ სადგურებს არ აპირებთ თქვენი სიმღერის დაკვრა. დიდი სადგურები აფასებენ თქვენს სიმღერებს თქვენი სიმღერების გაზრდის შესაძლებლობის შესახებ თქვენი მუსიკის თამაშით და არა თავად სიმღერის ხარისხზე.

სეო ოპტიმიზაცია

გაითვალისწინეთ, რომ რადიოსადგურები არის ის ბიზნესი, რომელიც ფულის გამომუშავებას ცდილობს. თუ არ აჩვენებთ სადგურის შემოსავლის გაზრდის პოტენციალს, თქვენი მუსიკა არ შეირჩევა.

თქვენი სიმღერები შეიძლება საოცარი იყოს თქვენი თაყვანისმცემლებისთვის, მაგრამ უფრო ფართომასშტაბიანი გზით შეიძლება მათ ვერ შექმნან შემოსავალი, თუ არ ხართ შოუების დაჯავშნა, არ ხართ აქტიური სოციალურ მედიაში და არც ცდილობთ საკუთარი თავი მაქსიმალურად გაზარდოთ. სეო ოპტიმიზაცია

რადიო კამპანია
თქვენ უნდა დაიწყოთ მინიმუმ ოთხი კვირით ადრე თქვენი დამატების თარიღიდან (ასევე ცნობილია, როგორც “დამატებები”, იმ თარიღთან, სადაც სადგურმა შეიძლება დაამატოთ თქვენი მუსიკა თავიანთ დასაკრავ სიაში) ღირსეული კამპანიის გასატარებლად და რამდენიმე დამატებითი კვირა შეიძლება იყოს იმისათვის, თუ ახალი თამაში ხართ.

თქვენი რადიოპროგრამის წამოწყების დაწყების დროს თქვენ გამოგიგზავნით პრომო CD- ებს ყველა იმ სადგურის პროგრამის დირექტორებზე, რომლებზეც ხართ მიზნობრივი. ამის შემდეგ, თქვენ დახარჯავთ დაახლოებით ერთ კვირას თქვენი შეფუთვების მიღებაზე დადასტურებაზე, პირველადი გამოხმაურების მოთხოვნით და ხელახლა გაგზავნით იმ რეკლამას, იაფი რეკლამა რომელიც არ გაუკეთებია მათ შესაბამის ადრესატს

მომდევნო რამდენიმე კვირის განმავლობაში დაიხარჯება სინგლის შესახებ უკუკავშირი, ხოლო სადგურებისგან ვალდებულებების აღება. ამავდროულად, თქვენ განახლებთ პროგრამის დირექტორს ახალი ამბებით იმ მუსიკოსების შესახებ, რომლებიც ეხმიანება ამ ბაზარს – შოუები, გაყიდვები და ა.შ.

ამ ეტაპზე, თქვენ ასევე შეგიძლიათ განათავსოთ რეკლამები რადიო ვაჭრობის პუბლიკაციებში, სადაც აღნიშნულია სინგლი და რომ აპირებთ დამატებების გაკეთებას, განსაკუთრებით თუ აპირებთ პიესებს უფრო დიდ ბაზრებზე. კამპანიის ბოლო ერთი კვირის განმავლობაში, თქვენ გააკეთებთ დამატების საბოლოო წნევას და შემდეგ დაელოდებით შედეგების მიღებას.

ამ პროცესის მოკლე გადმოცემაა, მაგრამ მოკლედ ეს არის და ეს იგივე პროცესია, რომელიც გამოიყენება კომერციული რადიოს პოპულარიზაციამდე მსხვილ ბაზარზე არსებულ მთავარ სადგურზე.

დედააზრი
თქვენი სიმღერის რადიოზე მოსასმენად საუკეთესო გზაა რადიო სადგურების მიახლოება, რომელიც თქვენს კარიერაში შედის. თუ თქვენ ახლავე იწყებთ რადიოში შესვლას, აქცენტი გააკეთეთ არამომგებიანებზე და აიღეთ იგი იქიდან. საუკეთესო საიტების დამზადება Mywebs.ge

შეიძლება ზოგიერთ მხატვარს ვერასოდეს დაუკრავდეს სადმე, მაგრამ კოლეჯის რადიოა და კვლავ აყვავდება მათი მუსიკალური კარიერით. შექმენით რეალისტური, ადვილად მართული რადიო კამპანია და წარმატების ნახვას დაიწყებთ ეთერში.

RSS
Follow by Email
Pinterest