fbpx

სოც. გვერდის ადმინისტრირება

როგორ ვიყოთ წარმატებული სოციალურ მედიაში??? ეს ის კითხვაა, რომელიც ყველა თანამედროვე ბიზნესმენს აწუხებს.

ინტერნეტიზაციის მატებასთნ ერთად, საქართველოშიც მეტ მნიშვნელობას იძენს სოციალური ქსელების მედია. ბოლო მონამცებით ინტერნეტიზაციის დონემ საქართველოში 40- 45% %-ს გადააჭარბა, სოციალურ ქსელ Facebook-ის ქართველმა მომხმარებლების რაოდენობამ კი 2000 000 მეტს მიაღწია.

სოციალური ქსელების გვერდების აქტიურად და პროფესიონალურად მართვა, მნიშვნელოვანია მომხმარებელთან კომუნიკაციის დასამყარებლად და შესანარჩუნებლად.

//mywebs.ge/wp-content/uploads/2018/03/email-marketing-2.png

რას ვთავაზობთ მომხმარებელს?

ჩვენ გვაქვს 5 წლიანი სოციალურ ქსელებთან მუშაობის გამოცდილება და შესაბამისად გვაქვს რესურსი, მომხმარებელს შევთავაზოთ მისთვის მომგებიანი სოციალურ ქსელებში პრომოუშენი, რომელიც იქნება ზუსტად დაგეგმილი, თანხის მინიმალური რაოდენობით შესაძლებელი იქნება მაქსიმალური მიღწევადობა.

რა პრინციპებს უნდა იცავდეს სოც. მედია მარკეტინგი?

  • სოციალურ მედიაში ყოველი ნაბიჯი კონკრეტულ მიზანს ემსახურებოდეს.
  • ფრომოუშენი მომხმარებლის ჩართულობაზე და მის ინსპირირებაზე უნდა იყოს ორიენტირებული
  • გვერდის მომხმარებელმა არ უნდა იგრძნობს, რომ მას რაიმე სახის "პროდუქციას ტენიან"
  • აქტივობები სოციალურ მედიაში უნდა იყოს დასამახსოვრებელი და არაორდინალური
  • აუცილებელია სეგმენტის სწორად შერჩევა.
  • მარკეტინგის მენეჯერმა უნდა განსაზღვროს ამოცანა და არა შედეგი.

Testimonials