fbpx

მოდი შევხედოთ ესე, 2018 წელია და თქვენ ფიქრობთ რომ ძალიან კარგად იცით და კარგად ერკვევით სოციალურ ქსელში? მაგრამ რა მოხდება თუ მე თქვენ გეტყვით რომ ტვიტერს აქვს  კომუნიკაციის 6 ფორმა და ისეთი სოც.ქსელი, როგორიცაა ფეისბუქი პარასკევს უფრო აქტოურია, თქვენ ისევ ფიქრობთ რომ სოციალური მედიის გურუ ხართ?

გამომყევით მე და მოგაწვდით საჭირო ინფორმაციას, რომელიც დაგეხმარებათ ონლაინ მარკეტინგულ თამაშში პირველი ადგილის მოპოვებაში.  ჩვენ იმდენად ვაფასებთ სოციალურ მედიას რომ ამაზე შევქმენით მთელი რიგი მასალებისა, რომელიც შეგიძლიათ ჩამოტვირთოთ უფასოდ და გაეცნოთ მას.

რა და რატომ სოციალური მედია?

მოდი დავუბრუნდეთ საწყის ფორმას, რა არის მარკეტინგი. AMAს მიხედვით მარკეტინგი წარმოადგენს შექმნას და შეფუთოს პროდუქტი, რომელსაც ისეთი სახით მიაწოდებს მომხმარებელს რომ და  მათთვის მნიშვნელოვანი იყოს.

რაც შეეხება დღეს, სოციალური მედია დღეს ეთანხმება მოსაზრებას რომ -სოციალური მედიის მარკეტინგის მიზანია ბრენდის აშენება და ამ ბრენდის ხილვადობის გაზრდა ურთიერთობების დამყარებისა და პოტენციურ კლიენტებთან კომუნიკაციის გზით.

ეს ორივე მოსაზრება არ გამორიცხავს ერთმანეთს, პირიქით, ემთხვევა.

“სოციალური ქსელები მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე სწრაფად მზარდი ინდუსტრიაა”.

მომდევნო 5 წლის განმავლობაში დაგეგმილია 25.0% წლიური ზრდა,  რაც იმას ნიშნავს რომ დროა უკვე აუცილებლად დაიწყოს სოციალური მედიით ინვესტირება. ეს იმდენად მნიშვნელოვანია, რომ ჩვენ ქვემოთ ჩაშლილად წარმოგიდგენთ მის აუცილებლობას.

Group-of-Business-People-with-social-media

სოციალური მედია და სოციალური ქსელები

კონტენტის მარკეტინგის მსგავსად, მუდმივად განვითარებადი ინტერნეტ მარკეტინგის ინდუსტრიის გამო, არსებობს უამრავი ციფრული მედია და სოციალური , რომლის რამდენიმე მაგალითია:

Facebook არის ყველაზე დიდი და სავარაუდოდ ყველაზე ძლიერი სოციალური ქსელი მსოფლიოში, სადაც 1.55 მილიარდი აქტიური ყოველთვიური მომხმარებელია. მიუხედავად იმისა, თუ რა ზომისაა თქვენი ბიზნესი,  თქვენ უნდა დაარეგისტრიროთ ფეისბუქზე და დაიწყეთ თქვენი მომხმარებლების ჩართვა.

Twitter ცნობილია როგორც “in the moment” პლატფორმა და იმსხურებს 255 მილიონი აქტიური ყოველთვიური მომხმარებელს. Twitter არის სრულყოფილი ონლაინ მარკეტინგის ინსტრუმენტი თქვენი ბიზნესისთვის,თუ თქვენ გსურთ მიაწოდოთ ხალხს თქვენი შეთავაზება და მიითოთ პასუხები.

Instagram არის ვიზუალური პლატფორმა, რომელიც განკუთვნილია მომხმარებელისთვის რათა განათავსოს ფოტოები, დაწერონ კომენტარი და ჩაერთონ  ციფრულ მედიაში. როგორც ვიცით, ყველა ძველ ამბავს ფოტოები ინახავენ, ასე რომ 1 ფოტოს შეუძლია ათასი სიტყვის თქმა.

LinkedIn ითვლება პროფესიული სოციალური ქსელის საიტად. LinkedIn დიდწილად აქცენტს b2b მარკეტინგზე აკეთებს.

 

Google +, Youtube, Foursquare და Pintrest არიან სხვა სოციალური ქსელი საიტები, ასევე არსებობს   Snapchat, ახალი შვილობილი ბლოკი, რომელიც ცოტა ხნის წინ  შეიქმნა და უკვე ექვსი მილიარდი ნახვა აქვს.